tromaktiko: Εξαλλη η Λίτσα Πατέρα για τα ψευδή δημοσιεύματα: "Δεν έχω καρκίνο! "

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Εξαλλη η Λίτσα Πατέρα για τα ψευδή δημοσιεύματα: "Δεν έχω καρκίνο! "



Η Λίτσα Πατέρα σήμερα λίγο πριν ξεκινήσει να λέει τις προβλέψεις για τα αστρολογικά στο...
"Πρω1νό" και με αφορμή την ερώτηση της Φαίης Σκορδά  που ήταν "Τι  κάνεις;", ξέσπασε για τα ψευδή δημοσιεύματα που έχουν κυκλοφορήσει τις τελευταίες ημέρες.

"Επειδή με ρωτάς πως είμαι και επειδή έχω κάποιο λόγο να πω κάποια πράγματα, θα μου επιτρέψεις. Είμαι πάρα πολύ καλά. Έχουν γραφτεί στα sites αναληθή πράγματα, δύσκολα. Δεν νοσηλεύτηκα ποτέ στον Ευαγγελισμό, δεν έκανα ποτέ αφαίρεση και δεν έχω καρκίνο. Είναι πολύ κακό αυτό το πράγμα που συμβαίνει. Έχω πρόσφατες εξετάσεις, έκανα τώρα κάτι εξετάσεις. Να το αποσύρετε γιατί ίσως να τα πούμε αλλιώς. Με την υγεία των ανθρώπων δεν παίζουν. Λοιπόν συγγνώμη αλλά είμαι πάρα πολύ καλά. Με παίρνουν φίλοι και γνωστοί και με ρωτούν: “Τι έχεις Λίτσα μου; Τι έπαθες;” Είναι πολύ σοβαρά αυτά τα πράγματα για να λέγονται έτσι, χωρίς να υπάρχει τίποτα απολύτως", είπε η γνωστή αστρολόγος δίνοντας τέλος στις φήμες.
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!