tromaktiko: 20 λόγια αγάπης στον πατέρα των παιδιών μας

Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

20 λόγια αγάπης στον πατέρα των παιδιών μας



Κάθε γυναίκα μπορεί να δημιουργήσει ένα βασιλιά. Και έχει πάντα τη δύναμη να τον απογειώσει ή να τον ρίξει πολύ χαμηλά. Εσείς...
πώς θα χρησιμοποιούσατε αυτή τη δύναμη σας; Αν λοιπόν θέλετε να κάνετε τον άνδρα σας και πατέρα των παιδιών σας λίγο πιο ευτυχισμένο, μην  ξεχνάτε να του λέτε συχνά-πυκνά κάποια από τις παρακάτω φράσεις. Έχει ανάγκη να τις ακούσει, όσο κι εσείς!

1.  Σ’ ευχαριστώ που είσαι ένας υπέροχος σύζυγος!

2. Σ’ ευχαριστώ που είσαι ο καλύτερος μου φίλος

3. Είσαι υπέροχος πατέρας 

4. Σ’ ευχαριστώ που μου κόλλησες το βάζο

5. Είσαι ο άνθρωπός μου

6. Με κάνεις να νιώθω αληθινή κυρία

7. Μου αρέσει πολύ να είμαι μαζί σου

8. Με κάνεις πάντα να χαμογελάω

9. Νιώθω πολύ ασφαλής πλάι σου

10. Λατρεύω το χιούμορ σου

11. Ξέρεις πώς να με κάνεις ευτυχισμένη

12. Όταν με κρατάς σφιχτά, νιώθω τόσο ασφαλής μαζί σου

13. Τα παιδιά μας είναι τυχερά που σε έχουν πατέρα

14. Θέλω να γεράσουμε μαζί σας

15. Έχω εμπιστοσύνη στην κρίση σου

16.  Σ’ ευχαριστώ που μας φροντίζεις

17. Στις δύσκολες στιγμές δεν ανησυχώ, γιατί είμαι μαζί σου

18. Με βοήθησες να γίνω μια καλή μητέρα

19. Είσαι ένας τζέντλεμαν

20.  Θα σ 'αγαπώ πάντα και για πάντα

Από το βιβλίο της Lisa Jacobson «100 Ways To Love Your Husband: the life-long journey of learning to love each other»
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!