tromaktiko: Αθηνά Οικονομάκου: «Πλέον μου επιτρέπω να κάνω λάθη χωρίς να αυτομαστιγώνομαι»

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Αθηνά Οικονομάκου: «Πλέον μου επιτρέπω να κάνω λάθη χωρίς να αυτομαστιγώνομαι»



Βγάζει την εικόνα μιας πολύ δυναμικής γυναίκας που δύσκολα συγχωρεί –κυρίως τον εαυτό της, όπως αντιλαμβάνεσαι γνωρίζοντας καλύτερα την...
Αθηνά Οικονομάκου– μια γυναίκα που δύσκολα κάμπτεται. «Κι όμως, είμαι πολύ ευαίσθητη, αλλά προτιμώ να το γνωρίζω εγώ και οι πολύ κοντινοί μου άνθρωποι. Ο δυναμισμός είναι η άμυνά μου. Έχω το σύνδρομο της καλής μαθήτριας. Μέχρι πριν από λίγα χρόνια όλο αυτό με ταλαιπωρούσε πολύ. Πλέον έχω φτάσει σε ένα σημείο να με αγαπάω περισσότερο. Με προσέχω πιο πολύ και με δικαιολογώ περισσότερο. Έχω φτάσει σε ένα σημείο που μου επιτρέπω να κάνω λάθη χωρίς να αυτομαστιγώνομαι» μου εξομολογείται.

Μοιάζει να μην έχει ανασφάλειες, αλλά ξεκαθαρίζει πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. «Έχω ανασφάλειες, κυρίως όμως με το μέσα μου, θέλω να βελτιώνομαι και να εξελίσσομαι. Με την εξωτερική μου εικόνα έχω συμφιλιωθεί από μικρή. Γνωρίζω τα δυνατά μου σημεία και προσπαθώ να διορθώνω τα αδύναμα. Θα σου πω ένα πολύ μικρό παράδειγμα με θέματα εμφάνισης: Το καλοκαίρι υπάρχουν περίοδοι που γεμίζω σπυράκια στο πρόσωπο από τον ήλιο. Τι να κάνω, να κλειστώ στο σπίτι; Περιμένω απλώς να φύγουν και κάνω πιο συχνούς καθαρισμούς» μου απαντά.
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!