tromaktiko: Κώστας Αποστολίδης: Η κρίση έχει αλλάξει πολλά πράγματα στην καθημερινότητα της δουλειάς

Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Κώστας Αποστολίδης: Η κρίση έχει αλλάξει πολλά πράγματα στην καθημερινότητα της δουλειάς



Τον λόγο για τον οποίο, πριν από τη συμμετοχή του στο σίριαλ Αρένα, απείχε από τα τηλεοπτικά...
δρώμενα ως ηθοποιός, αποκάλυψε μέσα από πρόσφατη συνέντευξη του στο περιοδικό "Λοιπόν" ο Κώστας Αποστολίδης.

Έχουμε μεγάλο χρονικό διάστημα να σας δούμε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες.

"Νέα παραγωγή στην τηλεόραση έχω να κάνω πολλά χρόνια, κλείνω περίπου δεκαετία. Τώρα, με το σήριαλ «ΑΡΕΝΑ» στο κανάλι Star έχω μια αναθέρμανση. Ολοκληρώνεται σιγά-σιγά, ο πρώτος κύκλος φέτος στο σίριαλ. Νιώθω ότι δεν έχω πάψει να είμαι στη μικρή οθόνη λόγω των επαναλήψεων, αλλά και λόγω της φωνής μου που ακούγεται σε πολλά διαφημιστικά σποτς. Επί της ουσίας ελληνικές παραγωγές σε σίριαλ έχουν σταματήσει να γίνονται εδώ και αρκετά χρόνια, οι συμπαραγωγές με την Κύπρο ήταν αναγκαστικές για να μπορέσουν να διασφαλιστούν κάποιοι όροι παραγωγής, η κρίση χτύπησε πολύ άσχημα όλο το κομμάτι των Media".

Εξακολουθείτε να διατηρείται την εταιρεία παραγωγής διαφημιστικών σποτ;

"Ναι, κάνω κάποιες παραγωγές ακόμα, επιβιώνει η εταιρεία. Η κρίση έχει αλλάξει πολλά πράγματα στην καθημερινότητα της δουλειάς. Ο Δημήτρης Αρβανίτης έκανε μια εξαιρετική δουλειά με το σήριαλ «ΑΡΕΝΑ», με προσωπική δουλειά, στο σενάριο, στο κάστινγκ των ηθοποιών και στις λεπτομέρειες. Δεν ξέρω ακόμα αν συνεχιστεί το σίριαλ και την επόμενη σεζόν. Πολλοί μου λένε ότι δεν προλαβαίνουν να το δουν λόγω της ώρας που προβάλλεται. Στη σειρά γνώρισα ταλαντούχους ανθρώπους με όρεξη για δουλειά".

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!